9 Nisan 2012 Pazartesi

Vizyon !

9 Nisan 2012 günü Radikal gazetesinin internet sitesine göz atarken, dikkatimi ufacık bir haber çekti. Süper Final, şike davası, Muslera'nın penaltısı, Riera-Melo kavgası gibi populer konuların arasında kaynadığını düşündüğüm bu haber, Türk futbolcusunun vizyonunu net bir biçimde ortaya koymaktaydı. Direkt alıntılıyorum:



'Yeşil beyazlıların sakatlığı sebebiyle 3 haftadır forma giyemeyen yıldız futbolcusu Ozan İpek, bir dergiye özel açıklamalarda bulundu. "Maç içinde futbolcu ya da hakem dövmek istediğin oldu mu?" sorusuna genç oyuncunun yanıtı ilginç oldu. Ozan, "Hakemi dövmek istediğimde her zaman kendimi kurduğum bir hayal ile sakinleştiriyorum. 35 yaşıma gelmişim, futbolu bırakmaya karar vermişim ve hakemi dövmek istiyorum. Gidip bir tane vuruyorum ve futbolu bırakıyorum" diye konuştu.'

Düşünün ki, 25 yaşında üst düzey sayılabilecek bir ligde top koşturan bir futbolcunun emeklilik hayali ne alkışlar arasında jubile yapmak, ne oynadığı takımın başına teknik direktör olmak, ne de kariyerinin sonunda heykelinin dikilmesi.. Kendisinin hayali, kariyeri sonunda lanet hakemlerden tüm hıncını çıkartmak..



Senelerdir aynı şeyi tartışıyoruz ya, Ümit Milli Takım'da daha başarılı bir jenerasyona sahipken nasıl oluyor da o gençler gelişimlerini sağlayamıyorlar diye. Hep soruyoruz ya, Okan Koç Portekiz maçında C.Ronaldo'dan daha iyi değil miydi diye. Yukarıdaki sözler her şeyi açıklıyor ve sporla haşır neşir olan herkesi daha bir karamsarlığa itiyor..

Ozan İpek'in kariyerindeki tüm hedeflere ulaşması dileğiyle !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder