19 Kasım 2012 Pazartesi

Bahis


Bir süre amatör futbol oynadım. 20 küsur yıldır deli gibi takip ederim futbolu. Tuttuğum takımın kombinesine sahibim. Yeri geldi deplasmana da gittim. Salt futbol konuştuğum bir dolu arkadaşım var. Her hafta düzenli halı saham var. Anla yani hayvan gibi takip ediyorum futbolu. Tabi ki böyle olunca iddiasıydı, bilyoneriydi, yabancı sitesiydi bahis de hayatımın oldukça içinde. Şimdi arkadaş, ben bunu niye beceremiyorum?

Yıllarca tek maçtan yatmalara doymadım. Sonra sisteme döndüm, bu kez iki maçtan yattım. Tuttuğum takıma ben oynadım onlar yenildi, onlar yenildi ben oynadım, tövbe ettim en sonunda.

Neyse böyle böyle geçen hafta yakın bir arkadaşımdan öğrendiğim kesin kazandıran formüle kapılıp gene yatırdım para. Tabi ki ne olmazları oldurdum, ne maçları çevirdim, hep yattım hep kaybettim ve yine hesaptaki paranın sonu geldi.

Dedim ki sonra paramı, son bir gayret, sakin sakin çoğaltayım; bastım Levante-Real madrid maçına 2'yi. Düşün bak 1.32 orana tamah ediyorum özgüvensizlikten. Maçta dk 8, açtım Ntvspor'u ve spikerin adeta bana hitaben solosu başladı:
- Mourinho'nun İspanya'da kazanamadığı tek stad burası sayın seyirciler! flaş!
- Cristiano Ronaldo'nun İspanya La Liga'da gol atamadığı yalnızca iki stad var ve biri burası sayın seyirciler! flaş!
- Galatasaray-Cluj maçındaki yağmur burada yaz yağmuru kalır sayın seyirciler, öyle hayvani yağıyor! flaş!
- Cristiano Ronaldo'nun kaşı açıldı ve tek gözü görmeden oynuyor sayın seyirciler! flaş!

Utanmasa yıldırım düşecek sahaya. Sırf ben oynadım diye. Ayıptır ya! Neyse kaza bela Real Madrid 2-1 alıyor maçı, para devam ediyor.

Ertesi gün akıllılık yapıyorum, canlı bahis oynuyorum parayı ikiye bölerek. Rusya 2.ligine alayım sizi.
Lig 2.si Ural kendi sahasında ligin zayıf ekibi Spartak Nalchikle karşılaşıyor ve Nalchik 9 kişi kalmış; basıyorum Ural'a. O Nalchik etten duvar örüyor, "Spartak geçilmez"i oynuyor adeta, direkler, çizgiden çıkanlar derken Ural 20 dakikasını rakip ceza sahasında oynadığı maçta golü atamıyor ve yarısı gidiyor paranın.

Diğer yarısını ise Shinnik deplasmanında 70.dk'da 2-0 önde olan Torpedo'ya basıyorum. Hikayenin sonu son derece tahmin edilebilir değil mi? Shinnik tarih yazmaya başlıyor ben oynar oynamaz, çeviriyor maçı, 3-2 alıyor 20 dakikada.

Uzaklara bakıyorum. Artık kabul ediyorum, Ben bu oyunu beceremiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder