21 Mart 2013 Perşembe

İsim Babası'nın Doğum Günü'sü


 Kendisiyle uzun süre hep rakiptik. Fen sınıfının en kral takımının beyniydi kendisi, savunmakta zorlandığımız olurdu çokça. 1-0 biten halı saha maçımız alemde nam salmıştı adeta, özel seyircileri olan halı saha maçları yaptık hep.

 Sonra lise bitti, mezuniyette saygıdeğer babasının bize attığı efsane tirad hala aklımdadır. 'Hiç kopmayın' dedi bize, 'Nerede olursanız olun, kopmamalısınız..'

 Sonra üniversite için o İstanbul'a göçtü, benden önce Sami Yen tayfasına katıldı, ben ona okul sonrası katılma şansını yakaladım. Üniversite süresince sık sık görüşmesek de bir yerlerde 'iyi' olduğumuzu bildik en azından. Ben de İstanbul'a göçünce sıkça görüşmeye başladık tekrar, Gün ailesinin reyisinin sözlerini unutmamıştık belli ki..

 Sonra beni Galatasaray Sözlük ile tanıştırdı, oranın etkisiyle bu blogu yazmaya başladık. Sertifika Programları, yazılar falan hep birbirimizden etkilendik. Bu sene başında da beraber yeşil sahaya indik, Espora takımında birbirine en uzak 2 oyuncuyduk saha içinde, saha dışının tam aksine..

 Kısacası bu adamı çok seviyorum, 'Godfather' Gün'ün de dediği gibi hiçbir zaman kopmayacağımızdan da adım gibi eminim..

Doğum günün kutlu olsun kardeşim, doğum günün kutlu olsun Kamil Gün..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder